Kontakt

Drogi Kliencie!
Jesteś dla nas najważniejszy. Określ czego będzie dotyczył kontakt, abyśmy mogli szybciej i sprawniej Ci pomóc.




  • Jak złożyć zamówienie?

    Zamówienie złóż w naszym sklepie internetowym, wybierając odpowiednie urządzenie i wypełniając formularz zamówienia. 

  • Jak wybrać kolor urządzenia?

    Kolor urządzenia wybierz przed umieszczeniem produktu w koszyku. W kolejnych krokach modyfikacja zamówienia nie będzie już możliwa.

  • Czy można opłacić zamówienie za pobraniem?

    Za zamówienie możesz zapłacić za pobraniem u kuriera. Kurier nie zawsze ma przy sobie  terminal, więc najlepiej przygotować odliczoną kwotę w gotówce. Przy zamówieniu za pobraniem doliczamy dodatkowo 15 zł za przesyłkę.

  • Czy można opłacić zamówienie na raty?

    Podczas składania zamówienia prosimy wybrać jedną z płatności online a następnie potwierdzić zamówienie i na stronie Przelewy24.pl wypełnić wniosek o raty Mbank lub raty Alior Bank. Warunki spłaty ratalnej są ustalane indywidualnie przez bank, w którym składamy wniosek.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Wysyłka paczki powinna nastąpić nie później niż 48 godzin od złożenia i opłacenia zamówienia (w przypadku płatności online) i od złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem).

  • Czy muszę się rejestrować w sklepie aby dokonać zamówienia?

    Aby złożyć zamówienie w sklepie Klarta nie trzeba się rejestrować ani zakładać konta. Zamówienie można złożyć jako Gość, wypełniając jedynie dane do wysyłki. Pamiętaj jednak, że zarejestrowani użytkownicy, którzy wyrazili zgodę na otrzymanie newslettera jako pierwsi otrzymują informację o promocjach i kuponach rabatowych na kolejne zakupy.

  • Chcę odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru

    W ciągu 14 dni od daty zakupu można odstąpić od umowy i zwrócić zamówienie. Wypełnij nasz formularz zwrotu

    Warunkiem uznania zwrotu jest załączenie do pudełka wydrukowanego formularza zwrotu.

    Zwroty prosimy wysyłać na adres podany w formularzu.

    UWAGA! Oczyszczacze muszą zostać zwrócone z nieużywanymi, nierozpakowanymi filtrami. Nawilżacz musi zostać odesłany z filtrem, który nie był używany, ani zamoczony w wodzie.

    Jeśli filtry zostały rozpakowane, używane to kupujący musi ponieść koszt zakupu nowych filtrów.

    - Filtr wstępny w oczyszczaczu Forste jest elementem urządzenia, a tym samym jest niewymienny. Proszę odesłać filtr wstępny razem z urządzeniem.

    - Pływak oraz ogranicznik pływaka w nawilżaczu Humea są elementami urządzenia, a tym samym są niewymienne. Proszę je odesłać razem z urządzeniem.

    Zwroty przysługują wyłącznie konsumentom (osobom fizycznym).

  • Podczas składania zamówienia płatność nie powiodła się. Jak opłacić takie zamówienie?

    Jeżeli podczas składania zamówienia nie udało się go opłacić, prosimy o ponowne złożenie zamówienia (nieopłacone zostanie anulowane) lub opłacenie go przelewem na nasz numer konta: mBank S.A.: 95 1140 2004 0000 3102 7861 2868 W tytule wpłaty prosimy podać nr zamówienia. Po dokonaniu wpłaty prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres sklep@klarta.pl

  • Kiedy otrzymam dowód płatności?

    Fakturę wysyłamy na adres mailowy podany w formularzu zamówienia po otrzymaniu wpłaty. W przypadku FV wystawionej na firmę prosimy o podanie numeru NIP.

  • Czy mogę zmienić produkt lub kolor zamówionego produktu?

    Po wpłynięciu zamówienia do naszego sklepu nie ma możliwości jego modyfikacji. Prosimy o uważne wybieranie koloru urządzenia w momencie dodawania do koszyka.

  • W jaki sposób zostanie wysłane moje zamówienie?

    Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W przypadku zakupu kilku produktów zamówienie może zostać podzielone na kilka paczek. Paczki będą zarejestrowane pod głównym nr przesyłki, który wyślemy mailem po odebraniu zamówienia przez kuriera. 

  • Gdzie znajdę link do śledzenia mojej przesyłki?

    Po przekazaniu paczki firmie kurierskiej, informacja o jej nadaniu wraz z numerem przesyłki zostanie wysłana na adres mailowy podany w formularzu zamówienia.

  • Chcę złożyć reklamację

    Wypełnij nasz formularz reklamacyjny. Warunkiem uznania reklamacji jest dołączenie do pudełka wydrukowanego formularza reklamacyjnego.

    UWAGA! Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego i nieodsyłanie urządzenia do serwisu we własnym zakresie.

    UWAGA! W związku z sytuacją pandemiczną pragniemy zachować wszelkie środki ostrożności, dlatego prosimy o wysyłanie urządzeń do naszego serwisu BEZ FILTRÓW (HEPA i węglowy).

    - Filtr wstępny w oczyszczaczu Forste jest elementem urządzenia, a tym samym jest niewymienny. Proszę odesłać filtr wstępny razem z urządzeniem.

    - Pływak oraz ogranicznik pływaka w nawilżaczu Humea są elementami urządzenia, a tym samym są niewymienne. Proszę odesłać je razem z urządzeniem.

  • Na wyświetlaczu oczyszczacza Klarta Forste 3 cały czas pojawia się liczba 999

    Prawdopodobnie czujnik się zakurzył/zapylił. Spróbuj przedmuchać czujnik sprężonym powietrzem. W tym celu odłącz oczyszczacz z prądu, zdejmij klapkę (mała klapka z lewej strony urządzenia) a następnie dmuchnij w otwór z czujnikiem sprężonym powietrzem i sprawdź ponownie, czy działa prawidłowo. Powtarzaj czynność do skutku, aż wartość PM2.5 będzie zgodna z rzeczywistym stanem.

  • Po wymianie filtrów w modelu Stor nadal widnieje komunikat "Reset"

    Naciśnij i przytrzymaj przez 6 sekund przycisk "reset" na panelu urządzenia. Po wykonaniu tej czynności komunikat zniknie.

  • Urządzenie Klarta Humea nie łączy się z wi-fi

    W tej sytuacji naciśnij przycisk “auto” i poczekaj aż ikona wi-fi zacznie migać w szybkim tempie. Wówczas ponów próbę parowania urządzeń. Zalecamy również sprawdzenie czy telefon i nawilżacz znajdują się w jednej sieci. Jeśli próba automatycznego parowania nie powiedzie się, zalecamy parowanie w trybie ręcznym.

  • Po wymianie filtrów w modelu Forste nadal widnieje komunikat "Change filter"

    W takiej sytuacji naciśnij i przytrzymaj przycisk "anion" na panelu wyświetlacza, aż do usłyszenia sygnału dźwiękowego. Spowoduje to reset komunikatu i ten zniknie.

Dział obsługi klienta i handlowy

tel.: +48 22 123 55 58

sklep@klarta.pl

godziny pracy 8.00-17.00 (pn.-pt.)

 

Pomoc techniczna

tel.: +48 22 125 51 71

serwis@klarta.pl

godziny pracy 8.00-17.00 (pn.-pt.)

Formularz kontaktowy

Napisz do nas! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania


Imię i nazwisko:

E-mail:

Pytanie:


Klarta Poland Sp. z o.o. sp.k.

KRS: 0000753011

NIP: 5213842501

REGON: 381559835

Nr konta bankowego

Wpłaty tytułem zamówień prosimy realizować na nr rachunku:

mBank S.A.: 95 1140 2004 0000 3102 7861 2868. W tytule wpłaty prosimy podać nr zamówienia.

Po wpłacie zwykłym przelewem uprzejmie prosimy o wysłanie na adres sklep@klarta.pl potwierdzenia przelewu.