Reklamacje
W ciągu 2 lat od daty zakupu można złożyć reklamację na wszystkie urządzenia Klarta. Wyjątkiem są oczyszczacze powietrza Klarta Forste 3 i Forste 4, które można zareklamować do 3 lat od daty zakupu.
Zobacz krok po kroku jak dokonać reklamacji produktu.
KROK 1. Wypełnij formularz reklamacyjny
KROK 2. Oczekuj na kontakt ze strony działu technicznego Klarta
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny. Otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail.
Nasz dział techniczny skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to tylko możliwe.
Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze.
UWAGA!
Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego i nieodsyłanie urządzenia do serwisu we własnym zakresie.
Jeśli masz dodatkowe pytania, z chęcią udzielimy pomocy
tel.: +48 22 123 55 58
e-mail: sklep@klarta.pl
godziny pracy: 8.00-16.00 (pn.-pt.)