Reklamacje

W ciągu 2 lat od daty zakupu można złożyć reklamację na wszystkie urządzenia Klarta. Wyjątkiem jest oczyszczacz powietrza Klarta Forste 3, który można zareklamować do 3 lat od daty zakupu.

Zobacz krok po kroku jak dokonać reklamacji produktu.


KROK 1. Wypełnij formularz reklamacyjny 

 

 

KROK 2. Oczekuj na kontakt ze strony działu technicznego Klarta 

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza reklamacyjnego zgłoszenie jest przetwarzane przez dział techniczny. Otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia reklamacji na podany w formularzu adres e-mail.

Nasz dział techniczny skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to tylko możliwe. 

Standardowy czas oczekiwania to 1-3 dni robocze.


UWAGA!  

Prosimy o oczekiwanie na odpowiedź w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego i nieodsyłanie urządzenia do serwisu we własnym zakresie. 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, z chęcią udzielimy pomocy 

tel.: +48 22 123 55 58 

e-mail:  sklep@klarta.pl 

godziny pracy: 8.00-17.00 (pn.-pt.)