W ciągu 14 dni od daty zakupu można odstąpić od umowy i zwrócić zamówienie.
Zwroty przysługują wyłącznie konsumentom (osobom fizycznym).
Zobacz krok po kroku jak dokonać zwrotu.
KROK 1. Wypełnij formularz zwrotu
KROK 2. Upewnij się, że zwracany produkt jest kompletny i nie nosi śladów użytkowania
Prosimy o odesłanie urządzenia w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty i odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w transporcie.
UWAGA!
W celu otrzymania zwrotu całkowitej kwoty za złożone zamówienie, oczyszczacze powietrza muszą zostać zwrócone z nieużywanymi i nierozpakowanymi filtrami.
Nawilżacz powietrza musi być odesłany z filtrem, który nie był rozpakowany, używany, ani zamoczony w wodzie.
Dozwolone jest testowanie urządzenia bez użycia filtrów co oznacza m.in. włączenie urządzenia i przetestowania funkcji.
Jeśli filtry zostały rozpakowane?
Jeśli filtry zostały rozpakowane i (lub) używane to kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt nowych filtrów.
Zgodnie z prawem produkt, który po rozpakowaniu nie może być ponownie sprzedany nie podlega zwrotom. Zapis ten dotyczy w szczególności towarów w postaci filtrów powietrza, tj. filtr HEPA czy filtr węglowy.
- Filtr wstępny w oczyszczaczu Forste jest elementem urządzenia, a tym samym jest niewymienny. Proszę odesłać filtr wstępny razem z urządzeniem.
- Pływak oraz ogranicznik pływaka w nawilżaczu Humea są elementami urządzenia, a tym samym są niewymienne. Proszę je odesłać razem z urządzeniem.
KROK 3. Dołącz wydrukowany formularz do przesyłki zwrotnej
Warunkiem uznania zwrotu jest załączenie do pudełka wydrukowanego formularza zwrotu.
KROK 4. Wyślij paczkę na adres podany w formularzu zwrotu
Kwota zwrotu zostanie przekazana na rachunek bankowy podany w formularzu w ciągu 14 dni.
Jeśli masz dodatkowe pytania, z chęcią udzielimy pomocy
tel: +48 22 123 55 58
e-mail: sklep@klarta.pl
godziny pracy: 8.00-16.00 (pn.-pt.)